Verhalen

Mensen raken
Een tekst is een uitstekend middel om een boodschap over te brengen. Denk maar aan een advertentie, brochure, jaarverslag, twitterbericht of website. Maar wat is het verhaal achter je bedrijf? En hoe beleven klanten je dienst of product? Opschrijven waar je voor staat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Ervaringen
Vaak ontaardt het in een grote hoeveelheid informatie over het ‘wat en hoe’ van je activiteiten. Terwijl ervaringen van klanten juist haarfijn de weg wijzen naar wat goed gaat en wat beter kan. Krachtverhalen denkt mee, vraagt door en ondersteunt je bij pakkende verhalen.

Hoe kun je mensen raken?

Interview met Lousewies van der Laan in De Compliance Officer
Nieuwe folderlijn Quarijn Kennis- en Behandelcentrum (Ouderenzorg)
Verhalen uit het Cancer Center

Advertentie KWF Kankerbestrijding
Ondernemersprofiel voor website

Manuscriptadvies en redactie
Manuscriptadvies en redactie